Brev:
Fignestænger / pålæg
6. maj 2010
Alder:
11 mdr.
Fignestænger / pålæg
Hej Helen..
Lige et hurtigt spørgsmål, må isabella få fignestænger eller figne pålæg? Der er lidt uenighed blandt forældre og bedsteforældre her ;o)
Jeg arbejder i køkken og ved at alting er med måde og ved godt de har et højt indhold af frugtsukker.....
Hilsen
Dorthe